2007. december 16., vasárnap

Locsoló versek 4

Locsoló versikék

----------------

A hegyekben hó van,

Szopjá le oszt jóvan!

Pirostojás, fehér nyuszi ez itt mind csak maszlag

Gyere kislány meglocsollak ... oszt utánna meglátjuk.

Árok partjan döglött ló. Én vagyok a locsoló.

Dörmög a medve,

Viszket a segge,

Meg akarja vakarni,

Szabad-e locsolni?

Zöld erdôben jártam,

Berugtam 'oszt hánytam.

Kék az ibolya, kék az ég,

Kék a tököm, mi kell még?

Ajtófélfán szaros gatya,

Meglocsollak büdös banya.

Künn a réten zeng a kasza,

Locsoljon meg apád fasza!

Sivatagben él a teve,

Locsolkodni jöttem, hehe!

Zöld erdőben jártam,

Két ötezrest láttam,

Ha nem adsz belőle

Baszok jönni jövőre!

Tata felöl jön a gőzös

Meglocsollak, ahol szőrös.

Falu végén templom,

Locsoljak-e? Nemtom.

Egy tök, két tök,

nem tökölök, öntök.

Van nekem egy nadrágom,

locsoló van benne,

ha én azt most elôvenném,

nagy röhögés lenne.

Falu szélén nagy a fü,

nem fogja a kasza,

locsoljon meg titeket

az apátok ....!

Zölderdôben vótam,

Add a pénzt, oszt jó van!

Egy gondolat bánt engemet:

Elfelejtettem a versemet!

Kezemben kölni,

Nem szoktam tökölni,

Szabad-e fröcsölni?

Vaniliás torta.

Hozzávalók:

1db ennivaló férfi,

1db sodronyos ágy,

1db vaníliás rúd,

1db piros barack kimagozva,

2db tojás,

2db zsemle.

Készítési mód:

A férfit ágyba fektetjük addig, amíg a vaniliás rúd meg nem keményedík.

Akkor egy darabig állni hagyjuk, miközben hol az egyik,

hol a másik zsemlét a férfi szájába dugjuk,

majd a vaniliás rudat a barack közepébe helyezzük.

Utána addig verjük a tojást, míg krém lesz belôle.

Gyors sóhajok és kapkodó légzések jelzik, ha a torta elkészült.

Megjegyzés:

Ha a vaniliás rúd a torta készítése közben elvesztené

keménységét, netán nagyon összezsugorodna,

ne dobjuk el, mert egy ügyes háziasszony kezében az összetört

rudacska pár perces, esetleg pár órás újragyúrás után visszanyeri

eredeti keménységét és gusztusos mivoltát, ismét élvezhetôvé

válik.

Nincsenek megjegyzések:

Hirdetés Való világ 4 élőben az interneten

Való világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az interneten