2007. december 16., vasárnap

Locsoló Versek 2

Én kis féreg

hol betérek

tojást kérek

hol nem adnak

mind meghalnak.

Zöld erdőben jártam

részeg vagyok hánytam

el fogok dőlni

nesze bazzeg kölni!

Trágyadombon él a bögöly

meglocsollak meg ne dögölj.

Zöld erdőben jártam,

Zöld levelet láttam.

Elszívtam! Bejött!

Zölderdőben jártam véled

Kezem erre-arra téved

Úgy éreztem, nem vagy nedves

Meglocsolhatlak-e kedves?

Józsi vagyok szép és laza

locsoljak vagy menjek haza?

Zsigulival jöttem,

tele van a csomagtartóm szerszámokkal,

szabad e locsolni?

Sivatagban jár a teve

Tele van a töke vele

Nálam van a töke leve

Meglocsolhatlak-e vele?

anyám tyúkja baszik tojni,

azér jöttem locsolkodni

Ajtófélfán szaros gatya,

Meglocsollak büdös banya

Ződ erdőbe vótam

Adj egy sört, oszt jó van.

Piros golyó, zöld golyó,

Meglocsollak, vén tojó!!!

Piros tojás, fehér nyuszi,

ez mind csak maszlag!

Gyere kislány, utána megbeszéljük.

Sivatagban él a teve,

locsolkodni jöttem, he-he.

Dörmög a medve,

Viszket a segge,

Meg akarja vakarni,

Szabad-e locsolni?

Zöld erdőben jártam,

Elszállott egy sirály,

Locsolkodni jöttem,

Hö, király!

Kék az ibolya,

Kék az ég,

Kék a tököm,

Mi kell még?

Kocka ez a cukor,

kakas mondja: kukor

Zöld erdőbe vótam,

sz*pjá le oszt jóvan!

Ajtó mellett állok

Piros tojást várok

Ha nem adtok piros tojást,

Oda is pisálok

Árok partján döglött ló.

Én vagyok a locsoló.

Szomjas vagyok! Locsolhatok?

Falu végén templom,

Locsoljak-e? Nemtom...

Zöld erdőben van jó kedv,

Ott lakik a barna medv!

zöld erdőben jártam,

atombombát láttam,

fel akart robbanni,

szabad-e urópa

Nincsenek megjegyzések:

Hirdetés Való világ 4 élőben az interneten

Való világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az interneten