2007. december 16., vasárnap

Humoros locsolóversek

Árok partján döglött ló.

Én vagyok a locsoló.

Zöld erdoben jártam,

Zöld levelet láttam.

Elszívtam!

Bejött!

Zöld erdoben jártam,

Elszállott egy sirály,

Locsolkodni jöttem,

Ho, király!

Falu végén templom,

Locsoljak-e ? Nemtom.

Ól sarkában disznó röfög,

meglocsollak, aztán mögyök.

Húsvét napján azt kívánom,

legyen rúzsos a tojásom !

Felnézek az égre,

a versemnek vége.

Te vagy az, ki nekem maradt,

meglocsollak, dőljél hanyatt !

Kerékpárral érkeztem,

negyven métert fékeztem,

oszt szabad-e locsolni ?

Kék az ibolya, kék az ég,

kék a tököm, mi köll még ?

Zöld erdőben nem jártam

Kék ibolyát nem láttam

Nrm akart hervadni

nem-e kell locsolni?

Piros tojás, fehér nyuszi,

ez mind csak maszlag!

Gyere kislány, meglocsolllak,

oszt utána ... megbeszéljük.

Én verset nem tudok,

azt mondjanak a kicsik,

és csak azért jöttem,

hogy igyak egy kicsit.

Egy csepp kölnit a leányok hegyibe

Poharamba sok italt, de izibe.

Egy gondolat bánt engemet.

Elfeledtem a versemet.

Én még kicsi vagyok

Verset ezért nem is tudok

De majd jönnek a nagyok

Aztán majd mondanak azok

Húsvét napján az ég alatt

Sok szép leány várja

Máljon el már végre

a locsolások árja

Húsvét van, odakinn

mosolyog az ég is,

Adjanak egy ezrest,

mosolygok majd én is!

Zöld erdőben jártam,

Két őzikét láttam,

Az egyik kacsintott,

kérem a forintot!

Zöld a moha,

Zöld a páfrány,

Meglocsollak házisárkány.

Van nekem egy csíkos gatyám,

Abban van az én ceruzám,

Minden este írok vele,

Mégse kopik el a hegye.

Piros tojás, kek tojás,

Nekem is van két tojás,

Föl a szoknyát, le a bugyit,

Hadd locsoljam meg a nyuszit.

Ződ erdőbe vótam

Adj egy sört, oszt jó van.

Egy tök,

Két tök,

Három tök,

Négy tök,

Nem tökölök - Öntök.

Igaz, hogy én Mókás vagyok,

a vágyaim mégis nagyok:

meglocsollak s cserébe

tojást tégy e tenyérbe!

Csak tojással be nem érem,

az ÁFA-val együtt kérem.

Zúg a traktor, szánt az eke,

Elvtársnő, locsolhatok-e?

Van nekem egy kis locsolóm,

Kölni nincsen benne,

Ha én azt most elővenném,

Nagy röhögés lenne.

De én azt nem teszem,

Mert kezemben a kölni!

Locsolni jöttem,

Nem pedig tökölni!

Van nálam egy kis pacsuli

Leloccsintom magát

Ha egy kicsi mázlija van

Szereti a szagát

Húsvét táján édes szokás

A vödörrel locsolkodás

Nálam is van szagos kölni

Ha rádöntöm, meg fogsz ölni?

Zöld erdőben jártam,

Barna medvét láttam

Szereti a mézet

Add ide a pénzet

Zöld erdőben jártam,

Atombombát láttam.

Fel akart robbanni,

Szabad-e locsolni?

Vencel téren jártam,

Nagy tömeget láttam

Nem akart oszolni,

Szabad-e locsolni?

Sivatagban él a teve,

locsolkodni jöttem, he-he.

Házunk előtt nagy a fű

nem fogja a kasza.

Locsoljon meg titeket

az apátok.

Az én kedves locsolómra

2 tojás van festve,

Akit vele meglocsolok,

Elmehet az GYES-re.

Nem vagyok én nyuszi,

Kell nekem a puszi!

Gombold ki a blúzocskádat,

Hadd locsolom dombocskádat!

Én kis kertész legény vagyok,

Magam után szagot hagyok.

Szeged felől jön a gőzös,

Oda öntök, ahol szőrös.

2 megjegyzés:

Márk írta...

Volt egyszer egy medve
viszketett a segge,
meg akarta vakarni
szabad-e locsolni.

Unknown írta...

Zöld erdőben
jártam döglött
macskát láttam
kifojt a leve
meglocsollak vele!!!!!!!!!

Hirdetés Való világ 4 élőben az interneten

Való világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az internetenValó világ 4 élőben az interneten